Dag 3

28 juli 2018

Gisteren begon het met mooi weer. Rond 0830 op pad. We zijn als eerste naar een markt geweest.Was gezellig maar niet heel slim aantal dingen gekocht en daar sjouw je dan een paar uur mee rond. Markt op zich was een genot. Later gewandeld naar de Bastille die was groot maar niet super indrukwekkend. Wel een heerlijk drankje gedaan daar op een terras ( zonder alc ). Vervolgens onze weg vervogd  naar jardes des planteseen park was mooi maar te warm om alle bloemen te kunnen zien Daarna terug naar huis even opfrissen en beetje slapen. Toen we weer op pad wilde gaan regende het hard. Ik nog een uber proberen te bestellen maar die annuleerde. Waarschijnlijk erg druk in de gietregen.  Na 30 minuteb stopte het. We vertrokken na Paris Nord, even kijken waar de Thalis vertrekt zodat je niet hoeft te zoeken met volle zware koffers. Toen we daar aankwamen was het chaos Hagel zo groot als ouderwtse knikkerbonkers die hadden de stroom plat gelegd. Nog nooit zo grote hagelstenen gezoen. Daarna blef het regen en hebben we ons laten afleggen in een restaurant aan de overkant. Biertje 8,25 eur. Ach tis vakantie. Na de maaltijd de lokale bus genomen die langs een hoop need to see points komt. Van de bus gegaan bij een toren die verlicht was. Ok was best indrukwekkend. Veel soldaten in Parijs tegenwoordig bij alle toeristentrekkes. Hierna zijn we naar huis gegaan al met al toch 25 km gewandeld.