Eerste volle dag in Frankrijk

26 juli 2018

Echt niet best geslapen. Het was erg warm en de ventilator heb ik uitgezet. Ik ben niet gewend om met een ventilator te slapen. Maar goed smorgen om 0700 uur wakker geworden en 0730 op pad. Begonnen met een stokbrook bij de bakker en koffie.

Daarna een markt bezocht erg leuk maar met koffer is het toch minder.

Vervolgens de reis vervolgt naar het 2e slaapadres in het centrum van Parijs.

Beetje moeizaam on onze weg te vinden op station Miterant. wel 15/20 min gezocht om de juiste overstap te vinden. Ligt aan ons. Uiteindelijk kwamen we om 0930 aan. Florine kwam gelukkig net aan. Alleen het appartement moest nog worden schoongemaakt. Gelukkig konden we wel onze koffers achterlaten. 2 uur later terug gekomen en toen opfrissen en een schoonheidsslaapje. Daarna wederom op pad, valt niiet mee bij 36 graden. In het park salade met brood en mmelk gegeten. Na 2 uur struinen heeft de zon het gewonnen. We zijn even langs de supermarkt gegaan en terug naar het appartement. Het is overigens het kleinste appartement waar ik ooit ben geweest.Meer een studio 20m2 en een dounch en wc. Maar goed prima te doen.

Na het rusten lange wandeling gemaakt en de verplichte nummers bekeken. We zijn geeindigd in saint germain. Ui eindelijk hebben we over de gehele dag genomen 20km gelopen.

1. Dikke Zeug:
    26 juli 2018
    A lot of fun and the warm regards to your dear wife Monika!
  2. Dikke Zeug:
    20 kilometer lijkt me zwaar overdreven..of heb je een stappenteller bij je
  3. Dikke Zeug:
    27 juli 2018
    Wat zijn de verplichte nummers dan? Graag meer info met foto's. Iemand die anno 2018 geen foto's kan plaatsen moet gedeporteerd worden.
  4. Dikke Zeug:
    27 juli 2018
    Wie gaat nou met koffer en al een markt bezoeken???

What are the mandatory numbers then? Like more info with photos. Someone who can not post photos in 2018 must be deported.
  5. Dikke Zeug:
    27 juli 2018
    Vandaag ga je zeker naar een museum?
  6. Dikke Zeug:
    27 juli 2018
    Wij willen foto's zien wij willen foto's zien wij willen foto's zien, wij willen foto's zien

We want to see pictures we want to see pictures we want to see pictures, we want to see pictures